МАТЕМАТИКА
5 клас
№ уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Д/з
|
Очікувані результати
навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
І. СЕМЕСТР
Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ.
ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (40 год)
|
||||
1
|
Повторення вивченого в
початковій школі
|
01,09
|
Учень/учениця:
наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і
буквених виразів, формул; рівнянь;
знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної
градусної міри; геометричні фігури,
вказані у змісті;
розпізнає у просторі та співвідносить з обєктами навколишньої
дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, піраміду;
розрізняє: цифри і числа
читає і записує: натуральні числа в межах мільярда;
використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами;
записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті
геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного
паралелепіпеда й куба;
пояснює, що таке: натуральне число; квадрат і куб натурального
числа; пряма; промінь; координатний промінь; кут; трикутник; квадрат;
прямокутник; прямокутний паралелепіпед; куб; рівняння; розв’язати рівняння;
пояснює правила: додавання, віднімання, множення,
ділення, порівняння; виконання ділення з остачею;
класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх
кутів;
зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри;
вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця,
транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному
промені;
вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута;
периметр трикутника та прямокутника;
розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних
доданків; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами;
піднесення натурального числа до квадрата та куба; порівняння натуральних
чисел; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів,
периметра і площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда
й куба;
розв’язує: рівняння на основі залежностей між
компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі, зокрема
комбінаторні
|
|
2
|
Повторення вивченого в
початковій школі
|
04,09
|
||
3
|
Повторення вивченого в
початковій школі
|
05,09
|
||
4
|
Повторення вивченого в
початковій школі .
|
07,09
|
||
5
|
Повторення вивченого в
початковій школі . Діагностична
контрольна робота
|
08,09
|
||
6
|
Натуральні числа. Число нуль.
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел
|
11,09
|
§1
|
|
7
|
Натуральні числа. Число нуль .
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел
|
12,09
|
§1
|
|
8
|
Відрізок, пряма, промінь.
|
14,09
|
§2
|
|
9
|
Відрізок, пряма, промінь.
|
15,09
|
§2
|
|
10
|
Шкала. Координатний промінь. Самостійна
робота №1
|
18,09
|
§3
|
|
11
|
Шкала. Координатний промінь.
|
19,09
|
§3
|
|
12
|
Порівняння натуральних чисел. Числові вирази.
|
21,09
|
§4
|
|
13
|
Кут та його градусна міра. Види кутів. Самостійна робота №2
|
22,09
|
§5
|
|
14
|
Кут та його градусна міра. Види кутів.
|
25,09
|
§5
|
|
15
|
Контрольна робота №1 з теми:
«НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ»
|
26,09
|
§1-5
|
|
ТО 1
|
||||
16
|
Аналіз контрольної роботи.
Буквенні вирази та формули.
|
28,09
|
§6
|
|
17
|
Буквенні вирази та формули.
|
29,09
|
§6
|
|
18
|
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості.
|
02,10
|
§7
|
|
19
|
Арифметичні дії з натуральними
числами та їх властивості.
|
03,10
|
§7
|
|
20
|
Арифметичні дії з натуральними
числами та їх властивості.
|
05,10
|
§7
|
|
21
|
Арифметичні дії з натуральними
числами та їх властивості.
|
06,10
|
§8
|
|
22
|
Арифметичні дії з натуральними
числами та їх властивості.
|
09,10
|
§8
|
|
23
|
Арифметичні дії з натуральними
числами та їх властивості. Самостійна
робота №3
|
10,10
|
§6-8
|
|
24
|
Прямокутник. Квадрат. Площа і
периметр прямокутника і квадрата.
|
12,10
|
§9
|
|
25
|
Прямокутник. Квадрат. Площа і
периметр прямокутника і квадрата.
|
13,10
|
§9
|
|
26
|
Трикутник та його периметр.
Види трикутників за кутами.
|
17,10
|
§10
|
|
27
|
Трикутник та його периметр.
Види трикутників за кутами.
Самостійна робота №4
|
19,10
|
§10
|
|
28
|
Розв’язування задач та вправ
|
20,10
|
§6-10
|
|
29
|
Контрольна робота №2 з теми: «НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ
ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ»
|
23,10
|
§6-10
|
|
ТО 2
|
||||
30
|
Аналіз контрольної роботи.
Арифметичні дії з натуральними
числами та їх властивості.
|
26,10
|
§11
|
|
31
|
Арифметичні дії з натуральними
числами та їх властивості.
|
06,11
|
§12
|
|
32
|
Арифметичні дії з натуральними
числами та їх властивості.
|
07,11
|
§13
|
|
33
|
Арифметичні дії з натуральними
числами та їх властивості. Самостійна
робота №5
|
09,11
|
§13
|
|
34
|
Ділення з остачею.
|
10,11
|
§14
|
|
35
|
Ділення з остачею.
|
10,11
|
§14
|
|
36
|
Арифметичні дії з натуральними
числами та їх властивості.
|
13,11
|
§15
|
|
37
|
Рівняння.
|
14,11
|
§16
|
|
38
|
Рівняння.
|
16,11
|
§16
|
|
39
|
Рівняння. Самостійна робота №6
|
17,11
|
§17
|
|
40
|
Контрольна робота №3 з теми: «НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ
ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ»
|
20,11
|
§11-17
|
|
ТО 3
|
||||
41
|
Аналіз контрольної роботи. Квадрат і куб натурального числа.
|
21,11
|
§18
|
|
42
|
Квадрат і куб натурального
числа.
|
23,11
|
§18
|
|
43
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб.
|
27,11
|
§19
|
|
44
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб.
|
27,11
|
§19
|
|
45
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда
|
28,11
|
§20
|
|
46
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда Самостійна робота №7
|
30,11
|
§20
|
|
47
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба.
|
04,12
|
§21
|
|
48
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. Самостійна робота №8
|
04,12
|
§21
|
|
49
|
Розв’язування задач і вправ
|
05,12
|
§22
|
|
50
|
Розв’язування задач і вправ
|
07,12
|
§22
|
|
51
|
Розв’язування задач і вправ
|
11,12
|
||
52
|
Систематизація знань та
підготовка до тематичної роботи
|
11,12
|
§18-22
|
|
53
|
Контрольна робота № 1 «НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ
І ВЕЛИЧИНИ»
|
12,12
|
§18-22
|
|
54
|
Аналіз контрольної роботи
|
14,12
|
§18-22
|
|
ТО 4
|
||||
55
|
Узагальнення та систематизація
знань.
|
15,12
|
§1-22
|
|
56
|
Узагальнення та систематизація
знань.
|
18,12
|
§1-22
|
|
57
|
Узагальнення та систематизація
знань.
|
19,12
|
§1-22
|
|
58
|
Узагальнення та систематизація
знань. Директорська контрольна робота
|
21,12
|
§1-22
|
|
59
|
Узагальнення та систематизація
знань. Аналіз контрольної роботи
|
22,12
|
§1-22
|
|
60
|
Узагальнення та систематизація
знань.
|
26,12
|
§1-22
|
|
61
|
Узагальнення та систематизація
знань. Підведення підсумків першого
семестру
|
27,12
|
§1-22
|
|
ТО 5
|
||||
Розв'язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: використання природних ресурсів рідного краю; безпеки руху; знаходження
периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати, об'єму
об'єктів, що мають форму прямокутного паралелепіпеда; розрахунку сімейного
бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; розрахунків, пов'язаних із
календарем і годинником тощо.
|
№ уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Д/з
|
Очікувані результати
навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
|
ІІ. СЕМЕСТР
Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (60
год)
|
|||||
62
|
Звичайні дроби.
Правильні та неправильні дроби. Порівняння звичайних дробів з однаковими
знаменниками.
|
15,01
|
§ 23
|
Учень/учениця:
наводить приклади: звичайних і десяткових дробів;
розрізняє: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні
дроби
пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане
число;
читає і записує: звичайні та десяткові дроби; мішані
числа;
формулює означення: правильного і неправильного дробу;
відсотка; середнього арифметичного;
розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання
звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення,
додавання, множення і ділення десяткових дробів; перетворення мішаного числа
у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або
натуральне число; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком;
знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення
величини
|
|
63
|
Звичайні дроби.
Правильні та неправильні дроби. Порівняння звичайних дробів з однаковими
знаменниками.
|
16,01
|
§ 23
|
||
64
|
Звичайні дроби.
Правильні та неправильні дроби. Порівняння звичайних дробів з однаковими
знаменниками.
|
18,01
|
§ 23
|
||
65
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Мішані числа.
|
19,01
|
§ 24
|
||
66
|
Звичайні дроби і ділення
натуральних чисел. Мішані числа. Самостійна робота №9
|
§ 24
|
|||
67
|
Звичайні дроби і ділення
натуральних чисел. Мішані числа.
|
§ 24
|
|||
68
|
Звичайні дроби і ділення
натуральних чисел. Мішані числа.
|
§ 24
|
|||
69
|
Звичайні дроби і ділення
натуральних чисел. Мішані числа.
|
§ 25
|
|||
70
|
Звичайні дроби і ділення
натуральних чисел. Мішані числа.
|
§ 25
|
|||
71
|
Звичайні дроби і ділення
натуральних чисел. Мішані числа. Самостійна робота №10
|
§ 25
|
|||
72
|
Звичайні дроби і ділення
натуральних чисел. Мішані числа.
|
§ 25
|
|||
73
|
Контрольна робота № 5 (7) «ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ»
|
§ 23-25
|
|||
74
|
Аналіз контрольної роботи
|
§ 23-25
|
|||
ТО 6
|
|||||
75
|
Додавання і віднімання
звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
§ 26
|
|||
76
|
Додавання і віднімання
звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
§
26
|
|||
77
|
Додавання і віднімання
звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
§ 26
|
|||
78
|
Додавання і віднімання
звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
§
26
|
|||
79
|
Додавання і віднімання
звичайних дробів з однаковими знаменниками. Самостійна робота №11
|
§
27
|
|||
80
|
Додавання і віднімання
звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
§
27
|
|||
81
|
Додавання і віднімання
звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
§
27
|
|||
82
|
Додавання і віднімання
звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
§ 27
|
|||
83
|
Додавання і віднімання
звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
§ 28
|
|||
84
|
Додавання і віднімання
звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
§ 28
|
|||
85
|
Додавання і віднімання
звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
§ 28
|
|||
86
|
Додавання і віднімання
звичайних дробів з однаковими знаменниками. Самостійна робота №12
|
§ 28
|
|||
87
|
Додавання і віднімання
звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
§ 28
|
|||
88
|
Контрольна робота № 6 (8) «ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ»
|
§ 26 - 28
|
|||
89
|
Аналіз контрольної роботи
|
§ 26 - 28
|
|||
ТО 7
|
|||||
90
|
Десятковий дріб. Запис
десяткових дробів. Порівняння десяткових дробів.
|
§ 29
|
|||
91
|
Десятковий дріб. Запис
десяткових дробів. Порівняння десяткових дробів.
|
§ 29
|
|||
92
|
Десятковий дріб. Запис
десяткових дробів. Порівняння десяткових дробів.
|
§ 29
|
|||
93
|
Десятковий дріб. Запис
десяткових дробів. Порівняння десяткових дробів.
|
§ 29
|
|||
94
|
Арифметичні дії з десятковими
дробами.Самостійна робота № 13
|
§ 30
|
|||
95
|
Арифметичні дії з десятковими
дробами.
|
§ 30
|
|||
96
|
Арифметичні дії з десятковими
дробами.
|
§ 30
|
|||
97
|
Арифметичні дії з десятковими
дробами. Самостійна робота № 14
|
§ 30
|
|||
98
|
Арифметичні дії з десятковими
дробами.
|
§ 29-30
|
|||
99
|
Контрольна робота № 7 (9) «ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ»
|
§ 29-30
|
|||
100
|
Аналіз контрольної роботи
|
§ 29-30
|
|||
ТО 8
|
|||||
101
|
Арифметичні дії з десятковими
дробами.
|
§ 31
|
|||
102
|
Арифметичні дії з десятковими
дробами.
|
§ 31
|
|||
103
|
Арифметичні дії з десятковими
дробами.
|
§ 31
|
|||
104
|
Арифметичні дії з десятковими
дробами. Самостійна робота № 15
|
§ 32
|
|||
105
|
Арифметичні дії з десятковими
дробами.
|
§ 32
|
|||
106
|
Арифметичні дії з десятковими
дробами.
|
§ 32
|
|||
107
|
Арифметичні дії з десятковими
дробами.
|
§ 32
|
|||
108
|
Округлення десяткових дробів.
|
§ 33
|
|||
109
|
Округлення десяткових дробів Самостійна
робота № 16.
|
§ 33
|
|||
110
|
Округлення десяткових дробів.
|
§ 33
|
|||
111
|
Контрольна робота № 8 (10) «ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ»
|
§ 31- 33
|
|||
ТО 9
|
|||||
112
|
Аналіз контрольної роботи. Відсотки.
|
§ 34
|
|||
113
|
Відсотки.
|
§ 34
|
|||
114
|
Відсотки.
|
§ 34
|
|||
115
|
Відсотки.
|
§ 34
|
|||
116
|
Відсотки. Самостійна робота № 17.
|
§ 34
|
|||
117
|
Відсотки.
|
§ 35
|
|||
118
|
Відсотки.
|
§ 35
|
|||
119
|
Відсотки.
|
§ 35
|
|||
120
|
Відсотки. Самостійна робота № 18.
|
§ 35
|
|||
121
|
Відсотки.
|
§ 35
|
|||
122
|
Контрольна робота № 9 (11) «ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ»
|
§ 34 -35
|
|||
ТО 10
|
|||||
123
|
Середнє арифметичне. Середнє
значення величини
|
§ 36
|
|||
124
|
Середнє арифметичне. Середнє
значення величини
|
§ 36
|
|||
125
|
Середнє арифметичне. Середнє
значення величини
|
§ 36
|
|||
126
|
Середнє арифметичне. Середнє
значення величини
|
§ 36
|
|||
127
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величини.
Самостійна робота № 19.
|
§ 36
|
|||
128
|
Середнє арифметичне. Середнє
значення величини
|
§ 36
|
|||
129
|
Контрольна робота № 10 (12) «ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ»
|
§ 36
|
|||
ТО 11
|
|||||
130
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу
|
||||
131
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу
|
||||
132
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу
|
||||
133
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу
|
||||
134
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу
|
||||
135
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу
|
||||
136
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу. Директорська
контрольна робота
|
||||
137
|
Узагальнення матеріалу за рік
|
||||
138
|
Узагальнення матеріалу за рік
|
||||
139
|
Узагальнення матеріалу за рік
|
||||
140
|
Семестрове оцінювання
|
||||
ТО 12
|
|||||
Розв'язує сюжетні
задачі з реальними даними щодо: використання природних ресурсів рідного краю;
безпеки руху; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги
класної кімнати, об'єму об'єктів, що мають форму прямокутного паралелепіпеда;
розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок;
розрахунків, пов'язаних із календарем і годинником тощо
|
Немає коментарів:
Дописати коментар