Календарне планування

МАТЕМАТИКА
 5 клас


№ уроку
Тема уроку
Дата
Д/з
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
І. СЕМЕСТР
Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (40 год)
1
Повторення вивченого в початковій школі
01,09

Учень/учениця:
наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь;
знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри;  геометричні фігури, вказані у змісті;
розпізнає у просторі та співвідносить з обєктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, піраміду;
розрізняє: цифри і числа
читає і записує: натуральні числа в межах мільярда;
використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами;
записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;
пояснює, що таке: натуральне число; квадрат і куб натурального числа; пряма; промінь; координатний промінь; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; прямокутний паралелепіпед; куб; рівняння; розв’язати рівняння;
пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею;
класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів;
зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені;
вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника та прямокутника;
розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; порівняння натуральних чисел; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, периметра і площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;
розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі, зокрема комбінаторні
2
Повторення вивченого в початковій школі
04,09

3
Повторення вивченого в початковій школі
05,09

4
Повторення вивченого в початковій школі .
07,09

5
Повторення вивченого в початковій школі . Діагностична контрольна робота
08,09

6
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел   
11,09
§1
7
Натуральні числа. Число нуль . Цифри. Десятковий запис натуральних чисел   
12,09
§1
8
Відрізок, пряма, промінь.
14,09
§2
9
Відрізок, пряма, промінь.
15,09
§2
10
Шкала. Координатний промінь. Самостійна робота №1
18,09
§3
11
Шкала. Координатний промінь.
19,09
§3
12
Порівняння натуральних чисел. Числові вирази.
21,09
§4
13
Кут та його градусна міра. Види кутів. Самостійна робота №2
22,09
§5
14
Кут та його градусна міра. Види кутів.
25,09
§5
15
Контрольна робота №1 з теми: «НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ»
26,09
§1-5
ТО 1
16
Аналіз контрольної роботи.
Буквенні вирази та формули.
28,09
§6
17
Буквенні вирази та формули.
29,09
§6
18
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості.
02,10
§7
19
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості.
03,10
§7
20
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості.
05,10
§7
21
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості.
06,10
§8
22
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості.
09,10
§8
23
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. Самостійна робота №3
10,10
§6-8
24
Прямокутник. Квадрат. Площа і периметр прямокутника і квадрата.
12,10
§9
25
Прямокутник. Квадрат. Площа і периметр прямокутника і квадрата.
13,10
§9
26
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами.
17,10
§10
27
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами.
Самостійна робота №4
19,10
§10
28
Розв’язування задач та вправ
20,10
§6-10
29
Контрольна робота №2 з теми: «НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ»
23,10
§6-10
ТО 2
30
Аналіз контрольної роботи.
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості.
26,10
§11
31
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості.
06,11
§12
32
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості.
07,11
§13
33
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. Самостійна робота №5
09,11
§13
34
Ділення з остачею.
10,11
§14
35
Ділення з остачею.
10,11
§14
36
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості.
13,11
§15
37
Рівняння.
14,11
§16
38
Рівняння.
16,11
§16
39
Рівняння. Самостійна робота №6
17,11
§17
40
Контрольна робота №3 з теми: «НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ»
20,11
§11-17

ТО 3


41
Аналіз контрольної роботи. Квадрат і куб натурального числа.
21,11
§18
42
Квадрат і куб натурального числа.
23,11
§18
43
Прямокутний паралелепіпед. Куб.
27,11
§19
44
Прямокутний паралелепіпед. Куб.
27,11
§19
45
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда
28,11
§20
46
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда Самостійна робота №7
30,11
§20
47
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба.
04,12
§21
48
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. Самостійна робота №8

04,12
§21
49
Розв’язування задач і вправ
05,12
§22
50
Розв’язування задач і вправ
07,12
§22
51
Розв’язування задач і вправ
11,12

52
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи
11,12
§18-22
53
Контрольна робота № 1 «НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ»
12,12
§18-22
54
Аналіз контрольної роботи
14,12
§18-22

ТО 4


55
Узагальнення та систематизація знань.
15,12
§1-22
56
Узагальнення та систематизація знань.
18,12
§1-22
57
Узагальнення та систематизація знань.
19,12
§1-22
58
Узагальнення та систематизація знань. Директорська контрольна робота
21,12
§1-22
59
Узагальнення та систематизація знань. Аналіз контрольної роботи
22,12
§1-22
60
Узагальнення та систематизація знань.
26,12
§1-22
61
Узагальнення та систематизація знань. Підведення  підсумків першого семестру
27,12
§1-22
ТО 5
Розв'язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: використання природних ресурсів рідного краю; безпеки руху; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати, об'єму об'єктів, що мають форму прямокутного паралелепіпеда; розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; розрахунків, пов'язаних із календарем і годинником тощо.


№ уроку
Тема уроку
Дата
Д/з
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

ІІ. СЕМЕСТР
Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (60 год)
62
Звичайні дроби. Правильні та неправильні дроби. Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками.
15,01
§ 23
Учень/учениця:
наводить приклади: звичайних і десяткових дробів;
розрізняє: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби
пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число;
читає і записує: звичайні та десяткові дроби; мішані числа;
формулює означення: правильного і неправильного дробу; відсотка; середнього арифметичного;
розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини

63
Звичайні дроби. Правильні та неправильні дроби. Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками.
16,01
§ 23

64
Звичайні дроби. Правильні та неправильні дроби. Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками.
18,01
§ 23

65
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Мішані числа.
19,01
§ 24

66
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Мішані числа. Самостійна робота №9

§ 24

67
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Мішані числа.

§ 24

68
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Мішані числа.

§ 24

69
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Мішані числа.

§ 25

70
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Мішані числа.

§ 25

71
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Мішані числа. Самостійна робота №10

§ 25

72
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Мішані числа.

§ 25

73
Контрольна робота № 5 (7) «ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ»

§ 23-25

74
Аналіз контрольної роботи

§ 23-25

ТО 6

75
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

§ 26

76
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

§ 26


77
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

§ 26

78
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

§ 26

79
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. Самостійна робота №11

§ 27


80
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

§ 27

81
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

§ 27

82
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

§ 27

83
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

§ 28

84
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

§ 28

85
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

§ 28

86
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. Самостійна робота №12

§ 28

87
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

§ 28

88
Контрольна робота № 6 (8) «ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ»

§ 26 - 28

89
Аналіз контрольної роботи

§ 26 - 28

ТО 7

90
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. Порівняння десяткових дробів.

§ 29

91
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. Порівняння десяткових дробів.

§ 29

92
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. Порівняння десяткових дробів.

§ 29

93
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. Порівняння десяткових дробів.

§ 29

94
Арифметичні дії з десятковими дробами.Самостійна робота № 13

§ 30

95
Арифметичні дії з десятковими дробами.

§ 30

96
Арифметичні дії з десятковими дробами.

§ 30

97
Арифметичні дії з десятковими дробами. Самостійна робота № 14

§ 30

98
Арифметичні дії з десятковими дробами.

§ 29-30

99
Контрольна робота № 7 (9) «ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ»

§ 29-30

100
Аналіз контрольної роботи

§ 29-30

ТО 8

101
Арифметичні дії з десятковими дробами.

§ 31

102
Арифметичні дії з десятковими дробами.

§ 31

103
Арифметичні дії з десятковими дробами.

§ 31

104
Арифметичні дії з десятковими дробами. Самостійна робота № 15

§ 32

105
Арифметичні дії з десятковими дробами.

§ 32

106
Арифметичні дії з десятковими дробами.

§ 32

107
Арифметичні дії з десятковими дробами.

§ 32

108
Округлення десяткових дробів.

§ 33

109
Округлення десяткових дробів Самостійна робота № 16.

§ 33

110
Округлення десяткових дробів.

§ 33

111
Контрольна робота № 8 (10) «ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ»

§ 31- 33

ТО 9

112
Аналіз контрольної роботи. Відсотки.

§ 34

113
Відсотки.

§ 34

114
Відсотки.

§ 34

115
Відсотки.

§ 34

116
Відсотки. Самостійна робота № 17.

§ 34

117
Відсотки.

§ 35

118
Відсотки.

§ 35

119
Відсотки.

§ 35

120
Відсотки. Самостійна робота № 18.

§ 35

121
Відсотки.

§ 35

122
Контрольна робота № 9 (11) «ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ»

§ 34 -35

ТО 10

123
Середнє арифметичне. Середнє значення величини

§ 36

124
Середнє арифметичне. Середнє значення величини

§ 36

125
Середнє арифметичне. Середнє значення величини

§ 36

126
Середнє арифметичне. Середнє значення величини

§ 36

127
Середнє арифметичне. Середнє значення величини.
 Самостійна робота № 19.

§ 36

128
Середнє арифметичне. Середнє значення величини

§ 36

129
Контрольна робота № 10 (12) «ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ»

§ 36

ТО 11

130
Повторення і систематизація навчального матеріалу




131
Повторення і систематизація навчального матеріалу




132
Повторення і систематизація навчального матеріалу




133
Повторення і систематизація навчального матеріалу




134
Повторення і систематизація навчального матеріалу




135
Повторення і систематизація навчального матеріалу




136
Повторення і систематизація навчального матеріалу. Директорська контрольна робота




137
Узагальнення матеріалу за рік




138
Узагальнення матеріалу за рік




139
Узагальнення матеріалу за рік




140
Семестрове оцінювання




ТО 12

Розв'язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: використання природних ресурсів рідного краю; безпеки руху; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати, об'єму об'єктів, що мають форму прямокутного паралелепіпеда; розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; розрахунків, пов'язаних із календарем і годинником тощо

Немає коментарів:

Дописати коментар